Problemen en storing melden
Ik wil een probleem of storing melden voor mijn woning
Om een storing te melden of een service verzoek te doen, kun je het invulformulier hiernaast gebruiken. We streven ernaar om binnen 2 werkdagen op de melding te reageren. Afhankelijk van de aard van je melding kunnen er kosten verbonden zitten aan een servicebezoek. Lees hieronder meer over onze service voorwaarden.
Het servicebezoek
Voor geplande servicebezoeken worden tarieven gehanteerd op basis van de afstand van jouw locatie tot onze standplaats in Wijchen. Het starttarief is gebaseerd op het verlenen van de service door één servicemonteur. Als het noodzakelijk is dat de werkzaamheden met meerdere personen uitgevoerd worden, zal dit middel uw offerte kenbaar gemaakt worden en ontvangt u een ander starttarief.
Welke kosten kunt u verwachten?
Defecte systeemonderdelen die nog onder de fabrieksgarantie vallen, worden vervangen en aangemeld bij de betreffende leverancier. Wanneer de garantieclaim is geaccepteerd door de leverancier worden de kosten voor het product niet doorbelast. Echter geldt dit niet standaard voor de gemaakte arbeids- en reiskosten van de servicemonteur. Valt jouw installatie nog onder de installatiegarantie van 100% Zonnig en betreft de melding een garantiegeval, dan wordt dit kosteloos verholpen.